woensdag 16 januari 2013

Muzehoek

maandag 7/1/13

Het kaartje dat we trokken was leerplezier.

Veel kinderen hebben dat gehad en ik heel zeker!

De kinderen van de mandala’s hebben veel bijgeleerd over tekenen, dat vonden ze natuurlijk leuk. Iedereen heeft beter leren samen werken. De kinderen van muziek ,waar ik in zit, hebben leren een schema opmaken voor ritme. Ik kende daar niet veel van, maar nu wel. Ik heb veel bijgeleerd en hat was ook heel plezant om te leren. Het muziek bespelen was voor mij het beste van de dag. Er zijn bij mij en ook bij de anderen veel ideeën opgekomen.

In het begin van de les hebben we gemediteerd. Ik ben heel veel tot rust gekomen en ik heb mijn lichaam beter leren kennen en voelen. Ik denk dat, dat bij de meeste andere kinderen ook zo was. Het was een interessante les.

Iedereen vond het de max!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten