zaterdag 2 februari 2013

Muzehoek

Muzehoek, 14 januari 2013

Iedereen in de klas had een thema gekozen dat ze graag wouden doen.

Elk groepje had 4 weken de tijd, vandaag (14/01/13) heeft elk groepje zijn thema moeten voorstellen.
Dit hebben we gezien:

 - de optische illusies: Siebe, Django, Lukas en Nicolas

 - toneel rond aardig zijn(drama): Qiandro, Nina en Lenka

- de mandala's: Lotte en Michelle

 Deze groepjes hebben hun thema voorgesteld.

In mijn themagroep heb ik geleerd dat samenwerken en ideeën kunnen loslaten heel belangrijk is.

Na de voorstellingen hebben we gevoelens uitgedrukt, juffrouw noemde een gevoel op. Bijvoorbeeld:

 -blij

-tevreden

-verliefd

-verbaasd

-ontgoocheld....

 en die hebben wij uitgedrukt: dat is noemen we mime.

Als laatst hebben we ideeën verzameld voor het carnaval forum.
In deze les heb ik veel nieuws gezien. Ik vond de voorstellingen leuk.

Wat ik nog anders had gewild aan mijn thema is: de eerste 2 weken meer vooruitgang zien, zodat we de volgende keer meer kunnen oefenen.

Het was een leerrijke en toffe les.

LENKA Leenknegt 5de leerjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten