dinsdag 24 september 2013

Konijnen in de klas

Lucas is de reporter van de week.

Deze week had ik een themakring. Ik vertelde over de oude konijnenrassen.
Ik had konijnen mee, het was echt fantastisch !
Enkele oude konijnenrassen zijn : het steenkonijn, de Vlaamse reus, het Belgisch haaskonijn, het konijn Van Beveren, het Blauw van Sint - Niklaas, het Blauw van Ham, het Wit van Dendermonde, het Parelgrijs van Halle en het Belgisch zilver.

 
 Belgisch haaskonijn
 
 
Ik mocht ook op bezoek komen in de andere klassen.  Ik vertelde er graag over en zij waren heel geïnteresseerd.

 

1 opmerking:

  1. Lukas, bedankt om te komen vertellen over je konijnen bij de kleuters.
    We vonden het boeiend hoor en de kleuters vonden de konijntjes heel mooi...

    Groetjes uit de kikkerklas

    BeantwoordenVerwijderen